Hobi Dükkanı

  Her gün bir etkinlik ve eğitim olanağı sunan Bakırköy de tek  yer olan ,  Bizim Çocuklar ın Hobi Dükkanın dan bahsetmek istedim bugün.
Dekoratif Ev Aksesuarları, Kumaş Aksesuarlar Dikiş Günü, Ahşap Boyama, Nakış eğitimleri veren hobi mağzasında, ayrıca her cumartesi mutlaka bir seminer ve etkinliğe dahil olabilirsiniz.
Eğitimin yanı sıra gerekli malzemeleri bulabileceğiniz oldukça sıcak neşeli bir yer bu dükkan.


Dikiş kutuları
 Peçeteler


 Ahşap ve porselen malzemeler

Her çeşit ve güzellikte kumaşlar



 Her türlü tuafiye :dikiş malzemesi,kurdela,kumaş,ahşap,dekoratif ürünler dikiş için gerekli tüm yardımcı
malzemeler bulabileceğiniz bir yer.
Bizim Çocukların Hobi Dükkanı Adresi: İstanbul Caddesi Muhasebeci Sokak No:5 Bakırköy/İstanbul
facebook hesabı: Bizim Çocuklar’ın Hobi Dükkanı

1 yorum:

mothersdesigns dedi ki...

Istanbul'a yolum düşerse uğramak istediğim yerlerden birisi. Facebook üzerinden takip ediyorum ve hayran kalıyorum. Başarılarının devamını dilerim.
Sizi de takibe alıyorum. Teşekkürler...