Yeni Cicilerim

Tabaklarımı boyadım bu hafta çok zevkli bir çalışma çok sevdim artık evde ne varsa boyamak istiyorum. 



Buda on yıl önce boyadığım tepsim hala çok severek kullanıyorum.


 Vede Laleler onlarda çok eskilerden hala evimin bir köşesinde duruyorlar, her beğenen bir tane alıp götürdü bana üç tanesi kaldı yenileri eklenecek.



 Yeni örtüler diktim  boş durmak yok.Sehpa yada nereye istenirse kullanılabilir bir sürü örtü diktim,bayılıyorum onlara çok kibar duruyorlar her zeminde.


                Bunlarda kalp süsleriyle takım siyah dantel örtüler .
       


5 yorum:

mollymell dedi ki...

Hello!

Everything is beautiful!

Lavanda e Lillà dedi ki...

Ciao,
grazie per la tua gradita visita!
molto bello e accogliente il tuo blog!
a presto,
Claudia

Unknown dedi ki...

Güzel yorumlarınız için teşekkürler.

hanife dedi ki...

Elinize emeğinize sağlık ne kadar güzel şeyler yapmışınız..
Bloğunuzu izlemeye aldım mutlu bir hafta dilerim..

Banuca dedi ki...

Bu cicilerini face de paylaşıyorum, izleyenlerin artsın, bence bu güzellikleri herkez görsün :)