Yılbaşı Hediyeleri

Yılbaşı için hediyeler çalıştım bu hafta oldukça da siparişlerim vardı, sağolsun arkadaşlar beğendikleri ürünlerden oldukça sipariş aldım, hala makina başındayım, evin hali de  görüldüğü üzere ama olsun ben seviyorum, bunlarla uğraşmak bana terapi gibi umarım beğenirsiniz.







                                         

                     Deriden torbalar diktim. Çok amaçlı kullanılabilir.



                                                         

                                                         İğnedanlıklar çalıştım.

                                                       

                                             Kaftanlar





                                                       

                                        Hediye torbaları








                                                       

                                         Kitap ayraçları






3 yorum:

bahar006 dedi ki...

Çok güzel görünüyorlar, ellerine sağlık:)

Unknown dedi ki...

Teşekkür ederim.

♥ Isabela ♥ dedi ki...

Estos trabajos son muy hermosos, me gusta mucho lo que hacen tus manos.

¿tu nombre es Sibel?

Gracias por tu visita Sibel.

Saludos